پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
10002254
عنوان فارسی
تاثیر اصالت برند با نقش میانجی شخصیت برند بر ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
عنوان انگلیسی
The Effects Of Brand originality With The Mediating Role Of Brand Personality On the brand Equity Of Iranian Premier League Clubs
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
مقطع تحصیلی
دکترای تخصصی
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
تربیت بدنی
رشته تحصیلی
مدیریت ورزشی - مدیریت بازاریابی و رسانه های ورزشی
تاریخ دفاع
1399/8
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای CD
تعداد صفحات
166
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 59 بار