پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
10004794
عنوان فارسی
بررسی تاثیر سیستم مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری بر وفاداری، رضایت و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش)
عنوان انگلیسی
Investigating the Impact of Electronic Customer Relationship Management System on Customer Loyalty, Satisfaction and Trust (Case Study: Ofogh Kourosh Chain Stores)
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت فناوری اطلاعات
رشته تحصیلی
مدیریت فناوری اطلاعات - کسب و کار الکترونیک
تاریخ دفاع
1400/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای تصویر
دارای نمودار
تعداد صفحات
151
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 12 بار