پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
10005048
عنوان فارسی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و یادگیری سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های تجاری
عنوان انگلیسی
Investigating the effect of e-banking services quality and organizational learning on consumer satisfaction and loyalty in the commercial banks
عنوان به زبان دیگر
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1390/8
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای تصویر
تعداد صفحات
185
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 14 بار