پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
10005277
عنوان فارسی
بررسی درک استعاره در کودکان و نوجوانان فارسی زبان با و بدون اختلال طیف اُتیسم
عنوان انگلیسی
Assessing Metaphor comprehension in Persian-Speaking Children and Teenagers with and without Autism Spectrum Disorder
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
زبان شناسی
رشته تحصیلی
زبان شناسی
تاریخ دفاع
1400/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
فارسی
فارسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
تعداد صفحات
131
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 36 بار