پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
10005625
عنوان فارسی
استعاره های دستوری در آموزش زبان تافل با تاکید بر مهارت شنیداری: رویکرد زبانشناسی نقشگرا
عنوان انگلیسی
Grammatical Metaphors in Language Education of TOEFL with Emphasis on Listening Skill: A Functional Linguistics Approach
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
دبيرمقدم،محمد ,
مقطع تحصیلی
دکترای تخصصی
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
زبان شناسی
رشته تحصیلی
زبان شناسی
تاریخ دفاع
1401/6
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
تعداد صفحات
297
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 4 بار