پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
2339
عنوان فارسی
بررسی اثرات اجرای برنامه های تبلیغات بازرگانی بانک رفاه کارگران بر میزان جذب مشتریان حساب پس انداز قرض الحسنه در آن بانک
عنوان انگلیسی
A Study of Effects of Implementing Commercial Advertising Campaigns of Refah Kargaran Bank on The Customer Absorption Degree of Gharsol Hassaneh Account
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی
تاریخ دفاع
1380/1
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
158
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 151 بار