پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
4601
عنوان فارسی
بررسی و تحلیل وجود رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتریان و کیفیت خدمات: مورد مطالعه شرکت های لیزینگ
عنوان انگلیسی
Analyzing the Probable Relation Between CRM and Service Quality, case study: Leasing Companies
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
استاد مشاور
انواری رستمی، علی اصغر Anvari Rostami, Aliasghar
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
تاریخ دفاع
1388/5
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
157
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 42 بار