پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
5402
عنوان فارسی
بررسی تاثیر ارتباط قدرت اجتماعی برند با ارزش ویژه برند با استفاده از تجزیه و تحلیل معادلات ساختاری مورد مطالعه صنایع آیفون تصویری
عنوان انگلیسی
Survey Influence of Brand Social Power In Relation To Brand Equity By Analysis of Structural Equations
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
استاد مشاور
احمدی، پرویز
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1390/9
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
186
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 226 بار