پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
5626
عنوان فارسی
بررسی مقایسه ای ارزش ویژه برند در شرکتهای ارتباطات سیار ایران (مورد مطالعه: همراه اول و ایرانسل)
عنوان انگلیسی
A Comparative Study of Brand Equity in Telecommunication Companies in Iran (Case Study: Irancell and Hamrahe aval)
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1391/5
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
143
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 252 بار