پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
5788
عنوان فارسی
طراحی و ارزیابی مدل قابلیت های جایگاه سازی برند شرکت بر اساس رویکرد قابلیت های پویا: صنعت مواد غذایی
عنوان انگلیسی
Designing and Evaluating the Brand Positioning Capabilities model based on Dynamic Capabilities Approach: Food Industry
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
خدادادحسینی، سیدحمید -- عزیزی، شهریار
مقطع تحصیلی
دکترای تخصصی
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت - مدیریت بازاریابی بین الملل
تاریخ دفاع
1391/4
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
284
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 123 بار