پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
5913
عنوان فارسی
طراحی مدل تاثیر هوش هیجانی بر رضایت مندی مشتری با توجه به نقش اثربخشی بازاریابی
عنوان انگلیسی
Designing a Model of effects of Emotional Intelligence on Customer Satisfaction with consideration the role of Marketing Effectiveness
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
خدادادحسینی، سیدحمید -- کردنائیج، اسداله -- -- Kordnaeij, Asadollah --
مقطع تحصیلی
دکترای تخصصی
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت - مدیریت بازاریابی بین الملل
تاریخ دفاع
1392/4
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
333
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 210 بار