پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
6410
عنوان فارسی
تاثیر درگیری ذهنی خرید بر رفتار پاسخ حاصل از درگیری: بررسی و تبیین نقش محرک ها و ارزش ها (مورد مطالعه صنعت رستوران)
عنوان انگلیسی
The Impact of Purchase Involvement on Related Response Behavior: Explnation and Indication the Role of Stimules and Values Case Study: Resturant Industry
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1392/10
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
140
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 177 بار