پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
6767
عنوان فارسی
طراحی و تبیین مدل تمایل خرید مصرف کننده بین المللی با محوریت کشور مبدأ و مؤلفه های فرهنگی قومی (مورد مطالعه: صنعت مصالح ساختمانی)
عنوان انگلیسی
Investigating :The Designation and explanation of an international consumer willingness to buy model based on country of origin (COO) effect and cultural and ethnocentric factors
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
خدادادحسینی، سیدحمید -- آذر، عادل , -- -- Azar, Adel --
مقطع تحصیلی
دکترای تخصصی
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت - مدیریت بازاریابی بین الملل
تاریخ دفاع
1393/9
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای تصوير
دارای جدول
تعداد صفحات
203
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 242 بار