پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
6796
عنوان فارسی
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کننده (مورد مطالعه: مصرف کنندگان مواد غذایی شرکت مائده در سطح غرب شهر تهران)
عنوان انگلیسی
The study on the influence of Green Mix Marketing on consumer s Green purchase decision (Case Study: Maede industrial food s consumers in the west of Tehran city)
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
خدادادحسینی، سیدحمید ,
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1393/12
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
138
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 110 بار