پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
7087
عنوان فارسی
تحلیل و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتریان (استفاده کنندگان) بانکداری الکترونیک بانک مسکن با رویکرد MADM
عنوان انگلیسی
Analysis and Ranking of Trust and Satisfaction Factors of Customers Maskan Bank E-Banking with MADM Approach
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
رجب زاده قطری،علی ,
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت صنعتی
رشته تحصیلی
مدیریت صنعتی - تحقیق درعملیات
تاریخ دفاع
1394/3
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای نمودار
دارای جدول
تعداد صفحات
106
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 184 بار