پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
7415
عنوان فارسی
بررسی اثر آگاهی از برند و ارزش ادراک شده بر قصد خرید مجدد مشتری با تبیین نقش رضایت مشتری (مورد مطالعه: صنعت لوازم خانگی)
عنوان انگلیسی
A Thesis Presented for the Degree of Master of Art in Business Management Study the Impact of Brand Awareness and Perceived Value on Repurchase intention (Case study: appliance industry)
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
خدادادحسینی،سیدحمید ,
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1394/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای نمودار
دارای تصوير
دارای جدول
تعداد صفحات
165
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 195 بار