پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
7591
عنوان فارسی
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری الکترونیکی مشتریان: تبیین نقش رضایت الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان شعب منتخب بانک رفاه در شهر تهران)
عنوان انگلیسی
Exploring The effect of relationship marketing on customer s electronic loyalty: The explanation of the role of E-services quality & E-satisfaction (in the case of selected branches of Refah bank s customers in Tehran)
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
احمدی، پرویز ,
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1395/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای نمودار
دارای تصوير
دارای جدول
تعداد صفحات
179
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 37 بار