پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
8391
عنوان فارسی
تاثیر خود انتسابی درونی و بیرونی بر قصد مستمر خرید: بررسی نقش میانجی رضایت الکترونیکی و تعدیل گری شخصیت و ثبات عاطفی بر آن
عنوان انگلیسی
Impact of external and internal Self-assignment on continuence intention: investigation of Mediator role of e-staisfaction and moderating role of personality and emotional stability
عنوان به زبان دیگر
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین المللی
تاریخ دفاع
1397/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
تعداد صفحات
115
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 30 بار