پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
8472
عنوان فارسی
تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ترجیح برند، با تبیین نقش ارزش ویژه برند و وفاداری برند
عنوان انگلیسی
The Influence of Social Media Marketing Activities on Brand Preference: Identifying the Role of Brand Equity and Brand Loyalty
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مدیریت و اقتصاد
دپارتمان یا گروه
مدیریت بازرگانی
رشته تحصیلی
مدیریت بازرگانی - بازرگانی بین الملل
تاریخ دفاع
1397/4
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
103
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 94 بار