پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
3620
عنوان فارسی
استراتژیهای یادگیری زبان و توان تحمل ابهام در فراگیران تک زبانه و دوزبانه انگلیسی
عنوان انگلیسی
Differences Between Monolingual, Successive and Simultaneous Bilingual Learners in Language Learning Strategies and Tolerance of Ambiguity
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
آموزش زبان انگلیسی
تاریخ دفاع
1385/2
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
91
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 26 بار