پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
4256
عنوان فارسی
مقایسه تاثیر آموزش فراکلام متنی و فراکلام بین شخصی بر درک مطلب زبان آموزان سطح متوسط به بالا
عنوان انگلیسی
A Comparison of the Impacts of Textual and Interpersonal Metadiscourse Instruction on the EFL Learners' Reading Comprehension at Upper Intermediate Level
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
استاد مشاور
اکبری، رامین Akbari, Ramin
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
آموزش زبان انگلیسی
تاریخ دفاع
1387/8
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
84
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 7 بار