آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
راهنمای جستجو در سامانه پارسه
راهنمای بارگذاری پایان نامه/رساله
English
تماس با ما
درباره ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
راهنماها
بارکد
شماره پایان نامه
5642
پدیدآور
خرازانی، مریم
Kharazani, Maryam
عنوان فارسی
تأثیر رشته تحصیلی دانشگاهی معلمان انگلیسی برکارآمدی- استقلال و خودآشکاری آنان در محیطهای آموزشی دولتی و غیردولتی
عنوان انگلیسی
The Relationship Between Iranian L2 Instructors Self Efficacy, Autonomy, Disclosure and their Major in Public vs. Private Settings
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
اکبری، رامین
استاد مشاور
کیانی، غلامرضا
Kiany, Gholam Reza
--
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
آموزش زبان انگلیسی
رشته تحصیلی
آموزش زبان انگلیسی
تاریخ دفاع
1390/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
انگلیسی
فارسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
186
واژههای کلیدی به فارسی
زبان انگلیسی
فراگیری زبان
معلمان زبان
رشته های تحصیلی
خودتوانی
انکشاف
خود مختاری(روانشناسی)
واژههای کلیدی به انگلیسی
Language Acquisition
Language teachers
Self efficacy
Self disclosure
Autonomy(psychology)
واژههای کلیدی به زبان دیگر
فایل چکیده
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
ثبت نام
|
بازیابی رمز عبور
دفعات مشاهده: 138 بار