آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
راهنمای جستجو در سامانه پارسه
راهنمای بارگذاری پایان نامه/رساله
English
تماس با ما
درباره ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
راهنماها
بارکد
شماره پایان نامه
8337
پدیدآور
یاوری، مسعود
Yavari, Masoud
عنوان فارسی
نظریه استعاره مفهومی به مثابه جهت یاب زبان آموزان در یادگیری افعال چند جزیی: مورد یادگیرندگان فارسی
عنوان انگلیسی
Conceptual Metaphor Theory as Students Compass in the Learning of Phrasal Verbs: a Case of Persian Speakers
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
غفارثمر، رضا
--
استاد مشاور
اکبری، رامین
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
آموزش زبان انگلیسی
رشته تحصیلی
آموزش زبان انگلیسی
تاریخ دفاع
1393/3
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
تعداد صفحات
70
واژههای کلیدی به فارسی
نظریه استعاری مفهومی
افعال چندجزئی
زبان شناسی شناختی
واژههای کلیدی به انگلیسی
Cognitive Linguistics
Phrasal verbs
Conceptual Metaphor Theory
واژههای کلیدی به زبان دیگر
فایل چکیده
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
ثبت نام
|
بازیابی رمز عبور
دفعات مشاهده: 38 بار