پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
5277
عنوان فارسی
تبیین مقوله ارتباط (مناسبات) بین کنشگران تعلیم و تربیت (معلمان، دانش آموزان و مدیران) در مدارس ایران و ارزیابی آن بر اساس نظریه ارتباطی هابرماس (مطالعه موردی مدارس کرمان)
عنوان انگلیسی
Explanation of Relationship Between Educational Practitioners (Teacher-Student and Principles) in Iran's Schools and Its Evaluation Based on Communicative Theory of Habermas (Kerman's Schools Case Study)
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
فردانش، هاشم
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
علوم تربیتی
رشته تحصیلی
تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش - تعلیم وتربیت اسلامی
تاریخ دفاع
1390/7
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
194
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 201 بار