پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
4240
عنوان فارسی
مقایسه سرعت نامیدن و مؤلفه های سه گانه حافظه فعال در کودکان نارساخوان و عادی
عنوان انگلیسی
Comparison of Naming Speed and Performance on ThreeWorking Memory in Dyslexic and Normal Children.
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
افروز، غلامعلی Afroz, Gholam Ali
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
روانشناسی عمومی
تاریخ دفاع
1388/1
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
182
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 31 بار