آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
راهنمای جستجو در سامانه پارسه
راهنمای بارگذاری پایان نامه/رساله
English
تماس با ما
درباره ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
راهنماها
بارکد
شماره پایان نامه
6089
پدیدآور
زرع کار، فاطمه
Zarekar, Fatemeh
عنوان فارسی
مطالعه میزان تاثیر روش ضمنی و استنتاجی در یاددهی/ یادگیری زبان فرانسه نزد زبان آموزان ایرانی
عنوان انگلیسی
Letude sur le degre defficacite de limplicite et de linduction danslenseignement/ apprentissage du FLE chez les apprenants iraniens
عنوان به زبان دیگر
L’étude sur le degré d’efficacité de l’implicite et de l’induction dans l’enseignement/apprentissage du FLE chez les apprenants iraniens
استاد راهنما
رحمتیان، روح اله
Rouhollah, Rahmatian
--
استاد مشاور
صفا، پریوش
Safa, Parivash
--
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم انسانی
دپارتمان یا گروه
زبان فرانسه
رشته تحصیلی
آموزش زبان فرانسه
تاریخ دفاع
1392/6
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای نمودار
تعداد صفحات
159
واژههای کلیدی به فارسی
زبان فرانسه
فراگیری زبان
روشهای آموزش
یادگیری زبان دوم
فراگیران
واژههای کلیدی به انگلیسی
Second language acquisition
Language Acquisition
واژههای کلیدی به زبان دیگر
la démarche déductive
la démarche inductive
la méthode de la résolution de problèmes
l’enseignement/apprentissage
l’approche actionnelle
la tâche
Alter ego
l’approche communicative
le nouveau taxi
la motivation
l’autonomie
فایل چکیده
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
ثبت نام
|
بازیابی رمز عبور
دفعات مشاهده: 143 بار