پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
4001
عنوان فارسی
مقایسه تاثیر دو روش آموزشی مستقیم و غیر مستقیم بر آگاهی و رفتارهای پیشگیری کننده از پوکی استخوان
عنوان انگلیسی
The effect of direct and indirect teaching methods on knowledge and preventive behaviors of osteoporosis: A comparison study.
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
غفاری، محتشم ,
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
علوم پزشکی
دپارتمان یا گروه
آموزش بهداشت
رشته تحصیلی
آموزش بهداشت
تاریخ دفاع
1395/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای تصوير
دارای جدول
تعداد صفحات
68
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 147 بار