پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
1016
عنوان فارسی
طراحی کنترلگر سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از تئوری آشفتگی تکین
عنوان انگلیسی
Design an Active Suspension Controller by Singular Perturbation Theory
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
فنی و مهندسی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
مهندسی برق، کنترل
تاریخ دفاع
1378/1
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
163
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 95 بار