آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
پیام خود را بنویسید
ارسال به ایمیل
راهنمای جستجو در سامانه پارسه
راهنمای بارگذاری پایان نامه/رساله
English
تماس با ما
درباره ما
ورود به سایت
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
راهنماها
بارکد
شماره پایان نامه
1016
پدیدآور
نعمت اله زاده، محمود
Nematollahzadeh, Mahmmod
عنوان فارسی
طراحی کنترلگر سیستم تعلیق فعال خودرو با استفاده از تئوری آشفتگی تکین
عنوان انگلیسی
Design an Active Suspension Controller by Singular Perturbation Theory
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
حمیدی بهشتی، محمدتقی
Hamidi Beheshti, MohammadTaghi
--
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
فنی و مهندسی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
مهندسی برق، کنترل
تاریخ دفاع
1378/1
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
163
واژههای کلیدی به فارسی
سیستم های تعلیق
اختلال تکین
کنترل کننده
طراحی
پالایه کالمن
سیستم کنترل
کنترل بهینه
ال کیوجی
واژههای کلیدی به انگلیسی
Control system
Design
Optimal Control
Controller
Singular perturbation
Kalman filtering
واژههای کلیدی به زبان دیگر
فایل چکیده
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
ثبت نام
|
بازیابی رمز عبور
دفعات مشاهده: 95 بار