پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
2545
عنوان فارسی
افزایش اعتماد مشتری در محیط وب: شناسایی عوامل، اولویت بندی و کاربردها
عنوان انگلیسی
Increasing Customer Trust in Web Environment: Identifying Factors, Prioritizing and Applications
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
فنی و مهندسی
دپارتمان یا گروه
رشته تحصیلی
مهندسی صنایع
تاریخ دفاع
1385/1
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
91
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 103 بار