پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
4878
عنوان فارسی
بررسی مدیریت دانش مشتری و نقش آن در کسب مزیت رقابتی (با مطالعه موردی: نمونه ای از بانک های کشور یمن)
عنوان انگلیسی
Study of custome knowledge management and its role in achieving competive aduantage (Case study, A sample of banks in yemen)
عنوان به زبان دیگر
استاد مشاور
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
مهندسی صنایع و سیستم ها
دپارتمان یا گروه
مهندسی فناوری اطلاعات
رشته تحصیلی
مهندسی فناوری اطلاعات - سیستمهای تکنولوژی اطلاعات
تاریخ دفاع
1390/4
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
تعداد صفحات
149
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 133 بار