پیام خود را بنویسید
بارکد
شماره پایان نامه
1192
عنوان فارسی
شیوه های استفاده از دودل در فرآیند هنردرمانی (مطالعه موردی: افزایش خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی)
عنوان انگلیسی
The usage of Doodling in Art Therapy Process (Case Study: Increasing Self-efficacy and Academic Achievement in Students of Guidance School)
عنوان به زبان دیگر
استاد راهنما
استاد مشاور
زاده محمدی، علی
مقطع تحصیلی
کارشناسی ارشد
دانشکده
هنر
دپارتمان یا گروه
پژوهش و تاریخ هنر
رشته تحصیلی
پژوهش هنر
تاریخ دفاع
1391/11
زبان متن
فارسی
زبان چکیده
فارسی
انگلیسی
مشخصات ظاهری
دارای جدول
دارای نمودار
تعداد صفحات
252
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به زبان دیگر
فایل اصلی
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
ورود خودکار
دفعات مشاهده: 200 بار