Write your message
بارکد
Thesis Code
10001321
Persian Title
بررسی پدیدار شناختی وضعیت بالندگی حرفه ای معلمان برگزیده در آموزش و پرورش ایران (مطالعه موری کاشان) با تاکید بر کنش حرفه ای تدریس آنها و نقد وارزیابی آنها برمبنای اصول برگرفته از اندیشه دلوز
English Title
A phenomenological study of the professional development status of the successful teachers of the Iranian of the education department (Kahan case study) with an emphasis on their professional practice and it s critique and evaluation based on the principles drawn from deleuze s thinking
Other Lang Title
Degeree
PhD
Faculty
Human Sciences
Group
Education
Field
Lesson Planning-Islamic Education
Judgment Day
2018/09
Text language
Persian
Abstract language
Persian
English
Appearance
Number Of Pages
174
Other Lang Keywords
Main file
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
Remember me
Visits: 81 Time(s)