Write your message
بارکد
Thesis Code
5195
Persian Title
تحلیل جامع ارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتری محور با رویکرد گرایش به بازاریابی داخلی مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران
English Title
Comprehensive Analysis of Customer Based Brand Equity by Internal Market Orientation approach Case study: Iran s Banking Industry
Other Lang Title
Advisor
احمدی، پرویز -- خدادادحسینی، سیدحمید
Degeree
PhD
Faculty
Management and Economics
Group
Business Administration
Field
Management-Management of International Marketing
Judgment Day
2011/04
Text language
Persian
Abstract language
Persian
English
Appearance
Table
Chart
Number Of Pages
283
English Keywords
Other Lang Keywords
Main file
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
Remember me
Visits: 180 Time(s)