Enter your email address
Submit
Write your message
ارسال به ایمیل
Parseh system search guide
فارسی
Contact us
About Us
Login
Remember me
Create Account
Reset Password
Cart
No item
Helps
بارکد
Thesis Code
2973
Author
شیخی فینی، علی اکبر
Shaikhi Fini, Ali Akbar
Persian Title
مبانی معرفت شناسی سازنده گرایی و دلالتهای یاددهی-یادگیری آن
English Title
Epistemological Foundations and Teaching-Learning Implications Consistent with Constructivism
Other Lang Title
Supervisor
فردانش، هاشم
Fardanesh, Hashem
--
Advisor
Degeree
PhD
Faculty
Human Sciences
Group
Field
Philosophy of Education-Islamic Education
Judgment Day
2002/12
Text language
Persian
Abstract language
Persian
English
Appearance
Number Of Pages
203
persian Keywords
شناخت شناسی
سازنده گرایی
روانشناختی
دلالتهای یاددهی، یادگیری
English Keywords
Other Lang Keywords
Abstract file
Main file
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
Remember me
Create Account
|
Reset Password
Visits: 28 Time(s)