Write your message
بارکد
Thesis Code
8281
Persian Title
نو مفهوم پردازی شک دکارتی بر اساس انتقادهای معرفت شناختی شک سوفیستی پروتاگوراس و شک پست مدرن میشل فوکو به منظور استنتاج اصول یاددهی- یادگیری
English Title
A neo-conceptualization of Descartes' doubt based on epistemological criticism of Protagoras' Sophistic Doubt and the postmodern skepticism of Michel Foucault in order to deduce principles for teaching-learning
Other Lang Title
Advisor
Degeree
PhD
Faculty
Human Sciences
Group
Education
Field
Philosophy of Education-Islamic Education
Judgment Day
2018/04
Text language
Persian
Abstract language
Persian
English
Appearance
Number Of Pages
190
English Keywords
Other Lang Keywords
Main file
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
Remember me
Visits: 218 Time(s)