Enter your email address
Submit
Write your message
ارسال به ایمیل
Parseh system search guide
فارسی
Contact us
About Us
Login
Remember me
Create Account
Reset Password
Cart
No item
Helps
بارکد
Thesis Code
3517
Author
غفاری فر، سعیده
Ghaffarifar, Saeideh
Persian Title
ارزشیابی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل پرسید پروسید بر مهارت های ارتباطی کارورزان پزشکی و رضایت بیماران
English Title
The Evaluation of an Intervention Applying PRECEDE PROCEED Model on Interns Doctor-Patient Communication Skills and Their Patients Satisfaction
Other Lang Title
Supervisor
غفرانی پور، فضل اله
Fazlollah, Ghofranipour
--
Advisor
احمدی، فضل اله
-- خوش باطن، منوچهر
Ahmadi, Fazlollah
--
Degeree
PhD
Faculty
Medical Sciences
Group
Health Education
Field
Health Education & Promotion
Judgment Day
2015/04
Text language
Persian
Abstract language
Persian
English
Appearance
Number Of Pages
114
persian Keywords
الگوی پرسید - پروسید
خودتوانی
رضایت بیمار
کارآموزان
پزشک
English Keywords
Precede - Precede model
Physicians
Apprentics
Self efficacy
Patient satisfaction
Other Lang Keywords
Abstract file
Main file
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
Remember me
Create Account
|
Reset Password
Visits: 325 Time(s)