Write your message
بارکد
Thesis Code
3517
Persian Title
ارزشیابی برنامه آموزشی مبتنی بر مدل پرسید پروسید بر مهارت های ارتباطی کارورزان پزشکی و رضایت بیماران
English Title
The Evaluation of an Intervention Applying PRECEDE PROCEED Model on Interns Doctor-Patient Communication Skills and Their Patients Satisfaction
Other Lang Title
Advisor
احمدی، فضل اله -- خوش باطن، منوچهر Ahmadi, Fazlollah --
Degeree
PhD
Faculty
Medical Sciences
Group
Health Education
Field
Health Education & Promotion
Judgment Day
2015/04
Text language
Persian
Abstract language
Persian
English
Appearance
Number Of Pages
114
Other Lang Keywords
Main file
اعضای دانشگاه تربیت مدرس با ورود نام کاربری و رمز عبور ایمیل دانشگاه دسترسی مجاز خواهند داشت.
Remember me
Visits: 325 Time(s)